اخبار داغ

جهانگیری و شریعتمداری گزینه های بهتری برای انتخابات هستند

غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به داوطلبی محمد شریعتمداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از میان چهارده نفری که برای انتخابات ریاست‌جمهوری توسط جبهه اصلاحات ایران، انتخاب شدند جهانگیری و شریعتمداری از جمله افرادی محسوب می‌شوند که از سوابق مدیریتی قابل توجهی در عرصه کلان کشور برخوردار هستند، لذا این افراد می‌توانند برنامه‌هایی […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1400
147 بازدید
کد مطلب : 48861

غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به داوطلبی محمد شریعتمداری برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:

از میان چهارده نفری که برای انتخابات ریاست‌جمهوری توسط جبهه اصلاحات ایران، انتخاب شدند جهانگیری و شریعتمداری از جمله افرادی محسوب می‌شوند که از سوابق مدیریتی قابل توجهی در عرصه کلان کشور برخوردار هستند، لذا این افراد می‌توانند برنامه‌هایی متناسب با نیاز کنونی کشور داشته باشند و از اقبال عمومی برخوردار شوند.

در حقیقت جهانگیری و شریعتمداری از تجربه لازم و توان کافی برای اداره کشور برخورد هستند. لذا برنامه‌های این دو چهره هم می‌تواند مورد تایید جبهه اصلاحات ایران قرار بگیرد و هم می‌توانند در گفت‌وگو با مردم، آنها را اقناع کنند.

شریعتمداری از مدیران با تجربه نظام است چرا که چهل سال در عرصه‌های مختلف از سطوح خرد تا کلان را مدیریت کرده است. بنابراین جهانگیری و شریعتمداری از ظرفیت لازم برای اداره کشور برخوردار هستند اما آنها باید بتوانند جبهه اصلاحات ایران و مردم را متقاعد کنند، که برنامه‌های آنها برای حل مسائل کنونی راه گشا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *