اخبار داغ

در ترور حاج‌قاسم دخالت نداشتیم

یگان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان هرگونه مشارکت در  در عملیات ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، یگان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق، به خبر منتشر شده در پایگاه خبری «یاهو نیوز» تحت عنوان ارائه جزئیات بیشتری درباره عملیات ترور جنایتکارانه سردار حاج «قاسم سلیمانی»‌ ، واکنش […]

اشتراک گذاری
19 اردیبهشت 1400
144 بازدید
کد مطلب : 48668

یگان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان هرگونه مشارکت در  در عملیات ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، یگان مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق، به خبر منتشر شده در پایگاه خبری «یاهو نیوز» تحت عنوان ارائه جزئیات بیشتری درباره عملیات ترور جنایتکارانه سردار حاج «قاسم سلیمانی»‌ ، واکنش نشان داد.

این یگان که وابسته به حزب اتحادیه میهنی کردستان است، هرگونه مشارکت در این عملیات تروریستی را تکذیب کرد.

سخنگوی اقلیم کردستان عراق:

گزارش منتشر شده که به طور غیرمستقیم شماری از افسران کرد را در ترور ژنرال قاسم سلیمانی متهم کرد و از طرف دیگر در آن نام دفتر مبارزه با تروریسم در اقلیم کردستان ذکر شده بود، نادرست است و صحت ندارد.

سردار قاسم سلیمانی دوست صمیمی و همراه «مام جلال» (جلال طالبانی) در نبرد با تروریسم و در سنگرهای جنگ علیه تروریست‌ها بود.

حاج قاسم با ما در یک جبهه می‌جنگید و اتحادیه میهنی با شهادت وی یکی از دوستان خود را از دست داد.

پایگاه خبری یاهونیوز طی گزارشی مدعی شده بود که هنگام ترور شهید سلیمانی برخی نیروهای کردستان عراق در ارائه اطلاعات محلی و همچنین شناسایی از نزدیک سردار سلیمانی به نیروهای آمریکایی کمک می‌کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *