اخبار داغ

حل مشکل جوانان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید محمد داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: افرادی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند هم باید دارای کارنامه باشند و هم از برنامه‌های مشخص و مدون و تیم خوبی برخوردار باشند که بتواند این برنامه‌ها را اجرایی کند. داوطلب انتخابات ریاست جمهوری : با در نظر گرفتن این شرایط […]

اشتراک گذاری
15 اردیبهشت 1400
128 بازدید
کد مطلب : 47964

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سعید محمد داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

افرادی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند هم باید دارای کارنامه باشند و هم از برنامه‌های مشخص و مدون و تیم خوبی برخوردار باشند که بتواند این برنامه‌ها را اجرایی کند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری :

با در نظر گرفتن این شرایط وارد عرصه انتخابات شدیم و امیدواریم که بتوانیم شرایط مناسب و مطلوبی را برای همه مردم به ویژه اقشار ضعیف فراهم کنیم. در این باره همه تلاش خود را برای بهبود وضع کنونی به کار می‌گیریم.

همان طور که مردم با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند وضع کشور به ویژه در حوزه معیشت مردم نامطلوب است این در حالی است که از ظرفیت‌های بسیار بالا و سرشاری در کشور برخورداریم، اما این که امروز وضع این گونه است شایسته مردم ما نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.

 آن چه که برای من و دولت آینده ایران مهم است این است که باید از همه ظرفیت‌ها، توانمندی ها، قوانین و مقررات در جهت احقاق حقوق مردم استفاده شود و باید سعی کنیم به سمت عدالت پیش برویم امری که امروز در کشور مغفول مانده است.

سعید محمد ادامه داد:

در بخش اقتصاد کشور، نقدینگی بسیار زیاد و سرگردانی که در جامعه وجود دارد همچنین خلق پولی که اتفاق می‌افتد موجب اغتشاش در بازار‌های کاذب شده است از این رو باید سعی کنیم این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم امسال با توجه به این که سال مانع زدایی از تولید از سوی مقام معظم رهبری نام گرفته عمده برنامه ما این است که بتوانیم نقدینگی سرگردان را به سمت تولید هدایت کنیم.

همان طور که قبلا هم اعلام کردم اولویت ما در سیاست خارجی بر همکاری با همسایگان، متمرکز است و این که شرایط جدیدی را در همکاری با ۱۵ کشور همسایه فراهم و توازن روابط میان شرق و غرب ایجاد کنیم، زیرا امروز درحالی رویکرد‌ها بیشتر به سمت غرب است که ظرفیت‌های بسیار زیادی را در شرق شاهد هستیم و ما این ظرفیت‌ها را فعال خواهیم کرد.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره حل مشکل جوانان گفت:

بسیار پیگیر هستیم که مشکل ازدواج جوانان حل شود چرا که امروز یکی از معضلات اجتماعی ما طلاق است که حتی در نرخ موالید کشور هم اثر گذاشته است این خطر جدی برای رشد و پیشرفت کشور است از این رو تامین نیاز‌های جوانان از جمله اشتغال و مسکن در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد برای مسکن طرح‌های خوبی را آماده کردیم و امیدواریم بتوانیم در فاصله زمانی چهار ساله هم بحث اشتغال و هم بحث مسکن جوانان را با اولویت حل کنیم.

سعید محمد با بیان اینکه مستقل وارد انتخابات شده است گفت:

هر کسی را که دلش برای ایران عزیز اسلامی بتپد سعی می‌کنیم در این چارچوب بگنجانیم و از او استفاده کنیم، زیرا اصل این است که گفتمان انقلابی و ولایی را قبول داشته باشد و همین کافی است تا از ظرفیت‌های همه استفاده کنیم.

اختیارات رئیس جمهور براساس آن چه که در قانون اساسی طراحی شده کافی است، اما در سال‌های گذشته بخشی از این اختیارات توسط سیستم‌های رانت و فساد و لابی‌های قدرت فردی و حاشیه ای، دچار مشکلاتی شده است که اگر ما از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم مشکلی در این باره نخواهد بود ضمن این که سعی می‌کنیم همه ظرفیت‌های مغفولی را که تاکنون استفاده نشده، فعال کنیم و آن چه را که حق مردم است برای آن‌ها به ارمغان بیاوریم.

طبق مصوبه شورای نگهبان سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا نمی تواند در انتخابات شرکت کند اما باید دید که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *