اخبار داغ

راستی آزمایی یک مطالب ملی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت:  امروز لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن یک مطالبه ملی است و این مطالبه نباید دستاویز دعواهای سیاسی و وقت‌ کشی شود. رییسی در همین زمینه به کسانی که مسئول پیگیری و تحقق این مطالبه هستند […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1400
128 بازدید
کد مطلب : 47102

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت:

 امروز لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن یک مطالبه ملی است و این مطالبه نباید دستاویز دعواهای سیاسی و وقت‌ کشی شود.

رییسی در همین زمینه به کسانی که مسئول پیگیری و تحقق این مطالبه هستند متذکر شد که به طرف مقابل اجازه وقت‌ کشی ندهند.

شوراها از دستاوردهای مثبت قانون اساسی هستند و تلاش‌های خوبی هم برای گره‌ گشایی از امور داشته ‌اند، اما با آسیب‌ هایی نیز مواجه شده‌اند.

برخی شوراها خدمات زیادی انجام داده اند و خوشنام هستند و مردم هم به آن‌ها اعتماد دارند، اما برخی نیز مشکلاتی داشته ‌اند که پرونده‌ های متعدد و قابل توجهی برای آن‌ها در مراجع قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

نهاد شوراها دارای مشکلاتی ساختاری است که اگر به آن‌ها توجه نشده و این مشکلات به‌ صورت ریشه‌ ای حل نشوند، همواره شاهد بروز آسیب ‌ها و مشکلات خواهیم بود.

رییسی با بیان این که همکاران دستگاه قضا در جریان رسیدگی به پرونده ‌های مربوط به شوراها، آسیب ‌ها را احصا کرده‌ اند که جمع ‌بندی آن را در اختیار مراجع ذیضلاح قرار می‌ دهند، از مسئولان مربوطه خواست که حل مشکلات ساختاری شوراها را با جدیت پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *