اخبار داغ

بحثی در رابطه با حمایت از لاریجانی وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، غلامحسین کرباسچی در نشست مجازی حزب ندای ایرانیان: هنوز برای قضاوت درباره عملکرد مجلس یازدهم زود است و نمایندگان آشنایی چندانی با ضروریات کار مجلس و فعالیتی که باید برای کشور انجام دهند ندارند. آن ها ایده های انقلابی و ایده آلی در ذهن خود دارند اما اینکه این […]

اشتراک گذاری
05 اردیبهشت 1400
124 بازدید
کد مطلب : 46908

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، غلامحسین کرباسچی در نشست مجازی حزب ندای ایرانیان:

هنوز برای قضاوت درباره عملکرد مجلس یازدهم زود است و نمایندگان آشنایی چندانی با ضروریات کار مجلس و فعالیتی که باید برای کشور انجام دهند ندارند.

آن ها ایده های انقلابی و ایده آلی در ذهن خود دارند اما اینکه این ایده ها تا چه اندازه قابلیت عملیاتی شدن در شرایط کنونی یا تبدیل شدن به قانون را دارا هستند تا به رفع مشکلات مردم کمک کنند، مشخص نیست. گرچه ما نسبت به همین عملکرد نزدیک به یکسال هم منتقد هستیم.

توقع این بود که با توجه به مشکلات در جهت رفع گرفتاری های کشور تلاش کنیم ولی نمایندگان با شرایط کشور آشنایی ندارند امیدوارم در آینده مقداری واقعی تر به مسائل بیاندیشند و اقدام کنند.

عملکرد مجلس طی این مدت، غیر از بررسی بودجه و رفت و برگشت های طولانی آن، بقیه به سخنرانی ها و بحث ها اختصاص یافته است و چندان تفاوت چشمگیری دیده نشده است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی :

باید یک جمعی بخواهند تا از کاندیدیی حمایت شود؛ چون حزب جزو جبهه اصلاحات است، ما تلاشمان این است که در مجموعه اصلاحات کاندیدای واحد مطرح شود.

اگر از درون اصلاحات نیروهایی بودند که مورد اجماع قرار گرفتند، مورد حمایت ماست، اما اگر نبودند من هیچ عیبی نمی‌نبینم که از همه نیروها استفاده کنیم.

تاکنون نه بنده و نه حزب کارگزاران چنین بحثی را مطرح نکردیم که از لاریجانی حمایت کنیم.

رئیس‌جمهور اگر یک بار در صف مرغ، صف نان و… بایستد، یک گزارش واقعی از گرفتاری‌های مردم دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *