اخبار داغ

انتخابات الکترونیکی در قزوین

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین: فرآیند انتخابات بر اساس روزشمار انتخابات در حال پیگیری و انجام است و ستادهای انتخابات استان، شهرستان، بخش و هم‌چنین هیئت‌های نظارت شوراها و هیئت بازرسی انتخابات استان به‌صورت منظم و مستمر، امر انتخابات را رصد می‌کنند. ثبت‌نام داوطلبان در شهرها و […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1400
113 بازدید
کد مطلب : 46583

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

فرآیند انتخابات بر اساس روزشمار انتخابات در حال پیگیری و انجام است و ستادهای انتخابات استان، شهرستان، بخش و هم‌چنین هیئت‌های نظارت شوراها و هیئت بازرسی انتخابات استان به‌صورت منظم و مستمر، امر انتخابات را رصد می‌کنند.

ثبت‌نام داوطلبان در شهرها و روستاها با استقبال خوبی روبرو شده و تعداد داوطلبان شورای روستایی به نسبت دورهٔ گذشته ۸ درصد افزایش یافته است.

تمامی ۲۸ شهر و ۶۷۹ روستای استان، به حدنصاب رسیده و انتخابات در آن‌ها برگزار خواهد شد، این در حالی است که در دورهٔ گذشته ۲۸ روستا فاقد شورا بوده‌اند.

انتخابات شورای شهر قزوین به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

در سال جاری ۲ انتخابات پرحجم و بزرگ تحت عنوان انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها را در پیش‌رو داریم که حدود ۳۰ هزار عوامل اجرایی، نظارتی، محافظ صندوق و دیگر عوامل در حال ساماندهی برای برگزاری این انتخابات هستند، هم‌چنین حدود ۳ هزار خودرو نیز در روز انتخابات مورد نیاز است.

منبع:‌فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *