اخبار داغ

راه‌اندازی تلفن گویای ۱۵۹۴ شرکت گاز آذربایجانغربی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد؛ مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی گفت: تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت در آذربایجانغربی راه‌اندازی شد و به طور کامل به بهره برداری رسید. علیرضا شیخی، با بیان اینکه تلفن گویای ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است، افزود: این خط تلفن در راستای اجرای […]

اشتراک گذاری
26 فروردین 1400
104 بازدید
کد مطلب : 44399

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد؛ مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی گفت: تلفن گویای ۱۵۹۴ این شرکت در آذربایجانغربی راه‌اندازی شد و به طور کامل به بهره برداری رسید.

علیرضا شیخی، با بیان اینکه تلفن گویای ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است، افزود: این خط تلفن در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راه‌اندازی شده و به صورت یکپارچه قابل بهره‌ برداری است.

شیخی، درباره قابلیتهای این سیستم گفت: دریافت کارکردکنتورمشترکان آذربایجانغربی با امکان مقایسه و کنترل ارقام با سوابق سیستم اصلی مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورتحساب صادره به صورت لحظه‌ای از سیستم اصلی مشترکان دو کارکرد مهم این سیستم به شمار می ‌رود.

مدیرعامل شرکت گازآذربایجانغربی، همچنین از صندوق صوتی انتقادات و پیشنهادات روابط عمومی با امکان استماع پیام و مدیریت سوابق، امکان اعلام، ویرایش و حذف شماره همراه مشترکان استان برای ارسال پیامک قبوض، راهنمایی مشترکان در بخشهای مختلف شرکت و امکان مشاهده سوابق کامل تماسهای یک مشترک را از دیگر ویژگیهای تلفن گویای ۱۵۹۴ ذکر کرد.

آذربایجانغربی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی بیش از یک میلیون مشترک گاز دارد و ساکنان یکهزار و ۱۲۳ روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *