اخبار داغ

صهیونیست ها و حواس پرت ما

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد صادق کوشکی: در این روزها که همه ما (حتی نیروهای انقلابی) بی‌خیال دشمنی‌های رژیم صهیونیستی، سرگرم دفاع از این نامزد و حمله به آن یکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستیم، «گرگهای تل آویو» با حواس چمع مشغول ضربه زدن به امنیت و منافع ملی و اقتدار ایرانند! تهاجم […]

اشتراک گذاری
24 فروردین 1400
83 بازدید
کد مطلب : 43606

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمد صادق کوشکی:

در این روزها که همه ما (حتی نیروهای انقلابی) بی‌خیال دشمنی‌های رژیم صهیونیستی، سرگرم دفاع از این نامزد و حمله به آن یکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستیم، «گرگهای تل آویو» با حواس چمع مشغول ضربه زدن به امنیت و منافع ملی و اقتدار ایرانند!

تهاجم به شناور ایرانی مستقر در دریای سرخ ( با کمک سعودی‌ها) و عملیات تخریبی در تاسیسات نطنز، دو عملیات موفق رژیم علیه ما طی« یک هفته اخیر» بوده است!!

آن روزهایی که با اصرار خواستار پاسخگویی قاطع به رژیم بودیم می دانستیم که عادت نحس «بنی صهیون» این است که فقط با خوردن ضربات سنگین سرجایشان خواهند نشست و سکوت در برابر خرابکاری در مرکز هسته ای نطنز یا ترور شهید فخری زاده آنها را گستاخ تر خواهد کرد.

جالب این که خرابکاری مجدد در تاسیسات نطنز در خاتمه «هفته بزرگداشت سربازان گمنام» صورت گرفت و به نوعی کادوی رژیم به این مناسبت بود! در همین رابطه بد نیست سربازان گمنام یک مختصر توضیحی درباره علل موفقیت‌های پی در پی عوامل رژیم در ترور و خرابکاری در کشور و ناکامی متولیان امنیت کشور در کشف و خنثی سازی این عملیاتها بدهند!

بدون شک. پاسخگویی وزیر اطلاعات در این خصوص، بسیار مفید تر از میلیونها پیامکی است که هفته گذشته و به مناسبت هفته گرامیداشت خدمات سربازان گمنام به تک تک مردم ایران ارسال شده است!!

اما چاره کار وارد کردن ضربه ای سنگین به رژیم صهیونیستی است. ضربه ای که شدت آن تا مدتها رژیم را از تحرک تروریستی علیه امنیت منصرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *