اخبار داغ

مژدگانی که گربه عابد شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسن روحانی ساده‌سازی مسائل و چالش‌های سیاست‌خارجی به‌ویژه در قبال تحریم‌ها را در ماه‌های اخیر و در قبال دولت جو بایدن هم ادامه داده است، گویی که عقبگرد‌های چند سال اخیر و مصیبت‌هایی که برای مردم به بار آمده را هرگز ندیده و نشنیده است. البته پس از خروج […]

اشتراک گذاری
19 فروردین 1400
105 بازدید
کد مطلب : 42295

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسن روحانی ساده‌سازی مسائل و چالش‌های سیاست‌خارجی به‌ویژه در قبال تحریم‌ها را در ماه‌های اخیر و در قبال دولت جو بایدن هم ادامه داده است، گویی که عقبگرد‌های چند سال اخیر و مصیبت‌هایی که برای مردم به بار آمده را هرگز ندیده و نشنیده است.

البته پس از خروج ترامپ از برجام، به‌اصطلاح سر دولت به سنگ نخورد و آنها بازهم رفتار خود را ادامه دادند. حسن روحانی شامگاه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ و دقایقی پس از امضای دستور اجرایی خروج از برجام در کاخ‌سفید، پشت تریبون حاضر شد و ساده‌انگارانه آن اتفاق را کم‌شدن «شر یک مزاحم از برجام» خواند و گفت که برجام با همان قوت قبلی با کشورهای اروپایی و دیگران ادامه خواهد یافت که ‌‌نتیجه این مساله هم طی حدودا ۳ سال گذشته به‌خوبی مشهود و ملموس است.

در ادامه همین مسیر پرخطر، حسن روحانی ساده‌سازی مسائل و چالش‌های سیاست‌خارجی به‌ویژه در قبال تحریم‌ها را در ماه‌های اخیر و در قبال دولت جو بایدن هم ادامه داده است، گویی که عقبگرد‌های چند سال اخیر و مصیبت‌هایی که برای مردم به بار آمده را هرگز ندیده و نشنیده است.

وی پنجم آذرماه، در جلسه هیات‌دولت به رئیس‌جمهور جدید آمریکا پیشنهاد داد اگر تهران و واشنگتن به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ بازگردند، حل مسائل بین دو کشور «بسیار آسان» است.

این ساده‌سازی مسائل و نگاه ساده‌انگارانه به دموکرات‌های پیچیده، البته از جنس همان اقداماتی است که در ۸ سال گذشته یکی پس از دیگری برای کشور خسارت به‌دنبال داشته، تحریم آورده و مشکلات را حل نکرده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *