اخبار داغ

مشکل تأمین گاز روستاهای “ابهر” زنجان تا زمستان امسال برطرف می‌شود

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس از آغاز عملیات گازرسانی ۱۰ روستای شهرستان ابهر خبر داد و گفت: امیدواریم اهالی این روستا تا زمستان امسال از نعمت گاز بهره‌مند شوند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حجت‌الاسلام حسن شجاعی اظهار داشت: به لطف خدا عملیات عمرانی گازرسانی ۱۰ روستای شهرستان ابهر به زودی آغاز می‌شود […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1400
107 بازدید
کد مطلب : 41608

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس از آغاز عملیات گازرسانی ۱۰ روستای شهرستان ابهر خبر داد و گفت: امیدواریم اهالی این روستا تا زمستان امسال از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حجت‌الاسلام حسن شجاعی اظهار داشت: به لطف خدا عملیات عمرانی گازرسانی ۱۰ روستای شهرستان ابهر به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم هرچه زودتر اهالی این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه طبق صحبت‌هایی که با مسئولان اداره گاز شده امیدواریم در زمستان امسال عملیات گاز این ۱۰ روستا افتتاح شود، عنوان کرد: البته مسئولان این وعده را دادند که امسال عملیات گازرسانی افتتاح شود ولی فعلا این وعده قطعی نشده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس افزود: بنابراین عملیات عمرانی گازرسانی در روستاهای آغور، چشمه‌بار، ینگه‌کند، گل تپه، قره آغاج، خوشنام، قزلجه، نایجوک، زره‌باش و مرشون آغاز خواهد شد.

وی در ادامه تشریح کرد: البته امیدی به گازرسانی این روستاها در سال جاری نبود چرا که بودجه‌ای برای این امر در نظر نگرفته بودند ولی در جلسه‌ای که برای دریافت مجوز عملیات گازرسانی به این ۱۰ روستا با وزیر نفت برگزار کردم از وی درخواست کردم سرانه گازرسانی استان را افزایش دهند تا بتوانیم به این روستاها عملیات گازرسانی را آغاز کنیم. خوشبختانه وزیر هم موافقت کردند و این سرانه را افزایش دادند.

حجت‌الاسلام شجاعی در پایان گفت: متاسفانه برخی از روستاهای ابهر از نظر آب شرب و گاز در اوضاع خوبی قرار ندارند ولی با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم امیدواریم این مشکلات به مرور زمان حل شود.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *