اخبار داغ

پیش بینی وزش باد شدید در تهران

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و بر اساس اعلام روز جمعه هواشناسی استان تهران، عمده بارش در نیمه شمالی استان همراه با رگبار شدید و احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات انتظار می رود. همچنین در روز شنبه در نیمه شمالی استان وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و از روز […]

اشتراک گذاری
13 فروردین 1400
122 بازدید
کد مطلب : 39757

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و بر اساس اعلام روز جمعه هواشناسی استان تهران، عمده بارش در نیمه شمالی استان همراه با رگبار شدید و احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات انتظار می رود.

همچنین در روز شنبه در نیمه شمالی استان وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و از روز یکشنبه با استقرار جوی پایدار، وضعیت جوی استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، از لحاظ دمایی امروز افزایش دما، شنبه و یکشنبه کاهش دما و از روز دوشنبه روند افزایش دما احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۲۴ و ۱۴، شنبه ۲۰ و ۱۰، یکشنبه ۱۹ و ۱۱، دوشنبه ۲۱ و ۱۲ و سه شنبه ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.ورامین با ۲۴ درجه و فیروزکوه با سه درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *