اخبار داغ

نامه ای مبنی بر تعطیلی موزه ها دریافت نشده است.

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی با اعلام خبر باز بودن موزه‌ها در شرایطی که تهران رنگ نارنجی کرونا دارد، گفت: هنوز نامه‌ای برای تعطیلی موزه‌ها دریافت نکردیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،دیروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوبه ای مبنی بر تعطیلی موزه شهرهایی که رنگ آنها […]

اشتراک گذاری
09 فروردین 1400
99 بازدید
کد مطلب : 38773

مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی وزارت میراث فرهنگی با اعلام خبر باز بودن موزه‌ها در شرایطی که تهران رنگ نارنجی کرونا دارد، گفت: هنوز نامه‌ای برای تعطیلی موزه‌ها دریافت نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،دیروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوبه ای مبنی بر تعطیلی موزه شهرهایی که رنگ آنها تغییر کرده صادر نشده گفت: به عنوان مثال موزه های تهران همچنان باز و علاقمندان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان بازدید دارند.

کارگر در ادامه از استعلامی برای تعیین شدن وضعیت موزه ها به ستاد کرونا تهران خبر داد و افزود: این استعلام را اعلام کردیم اما تا این لحظه پاسخی دریافت نکردیم بنابراین تا اعلام نظر جدید، موزه ها باز است.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت موزه ها در استان های دیگر گفت: تصمیم باز یا بسته بودن موزه ها در اختیار ستاد کرونایی استانی است و استانداران هر استان در این زمینه اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *