اخبار داغ

چهار شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: چهار شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شهرستان‌های امیدیه، خرمشهر، اندیمشک و مسجدسلیمان به وضعیت قرمز کرونایی تبدیل شدند که انتظار می‌رود مردم این نقاط بیش از […]

اشتراک گذاری
07 فروردین 1400
108 بازدید
کد مطلب : 38375

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: چهار شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شهرستان‌های امیدیه، خرمشهر، اندیمشک و مسجدسلیمان به وضعیت قرمز کرونایی تبدیل شدند که انتظار می‌رود مردم این نقاط بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: ۲ شهرستان کارون و رامهرمز نیز که پیش از این در وضعیت قرمز قرار داشتند در جدیدترین رنگ بندی در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اکنون ۱۱ شهرستان اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، ماهشهر، بهبهان، ایذه، امیدیه، خرمشهر، اندیمشک و مسجدسلیمان در وضعیت قرمز قرار دارند. 

وی از مردم تقاضا کرد با توجه به وضعیت کرونا در استان از هرگونه مسافرت، تردد غیرضروری و برگزاری تجمع و دورهمی به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی استان به شدت پرهیز کنند. ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز و تردد خودرویی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *