اخبار داغ

تخلف‌های کرونایی فقط جریمه دارد یا ماشین هم متوقف می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رنگ‌بندی وضعیت کرونایی ایران مشخص شد. بیشترین رنگی که در نقشه می‌بینید، زرد است و این بدان معناست که سفر به اغلب شهرهای ایران و تردد در آن‌ها امکان‌پذیر است. هرچند این تردد هم شروطی دارد. اما همچنان خوزستان قرمز است و مردم آن شرایط قرنطینه را سپری می‌کنند […]

اشتراک گذاری
30 اسفند 1399
84 بازدید
کد مطلب : 37310

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، رنگ‌بندی وضعیت کرونایی ایران مشخص شد. بیشترین رنگی که در نقشه می‌بینید، زرد است و این بدان معناست که سفر به اغلب شهرهای ایران و تردد در آن‌ها امکان‌پذیر است. هرچند این تردد هم شروطی دارد. اما همچنان خوزستان قرمز است و مردم آن شرایط قرنطینه را سپری می‌کنند و از سوی دیگری تعدادی از شهرها هم وضعیت نارنجی را تجربه می‌کنند. پس از یکسال رکود در سفر به ویژه سفرهای نوروزی حالا پلیس دوباره قوانین تازه‌ای در خصوص سفرهای نوروز ۱۴۰۰ تعیین کرده‌است. قوانینی که در چهارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.آنطور که ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گوید، احتمالا پس از سفرهای نورزی شاهد شرایط بحرانی در کشور خواهیم بود. احتمالا با افزایش تعداد مبتلایان مواجه می‌شویم. موضوعی که می‌تواند حتی یک شهر را از رنگ آبی و زرد خارج کند و به رنگ نارنجی و یا حتی قرمز تبدیل کند.

سال گذشته جاده‌های کشور پس از یک ازدحام ناگهانی در اوایل نوروز، خلوت شد. تمام کشور در قرنطینه کامل بودند و هیچ رفت‌ و آمدی نبود.امسال اما احتمالا در استان خوزستان وضعیت شبیه سال گذشته است و بقیه جاده‌ها مخصوصا جاده‌های منتهی به استان‌ها یا شهرهای آبی طبق روال قبل خواهد. شرایطی که حضور جدی پلیس و تمامی نیروهای امدادی را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *