اخبار داغ

مقررات بازدید از کاخ گلستان در نوروز۱۴۰۰مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی مجموعه کاخ موزه گلستان مقررات بازدید از این موزه در ایام تعطیلات نوروز تعیین شد. با توجه به مجوز فعالیت موزه‌ها و کاخ موزه‌های در شهرهای زرد و آبی، روابط عمومی کاخ موزه گلستان طی اطلاعیه‌ای از مقررات بازدید از این موزه در […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
138 بازدید
کد مطلب : 36921

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی مجموعه کاخ موزه گلستان مقررات بازدید از این موزه در ایام تعطیلات نوروز تعیین شد.

با توجه به مجوز فعالیت موزه‌ها و کاخ موزه‌های در شهرهای زرد و آبی، روابط عمومی کاخ موزه گلستان طی اطلاعیه‌ای از مقررات بازدید از این موزه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. بنا بر این اطلاعیه، نوبت بازدید از مجموعه کاخ موزه گلستان به صورت اینترنتی و در بازه زمانی ۹ صبح تا ۱۹ اعلام می‌شود و از فروش حضوری بلیط نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

در این اطلاعیه آمده است که بازدیدهای گروهی همراه با راهنمای تور در ایام نوروز امکان‌پذیر نیست و هر موزه در این مجموعه، دارای راهنمای مستقر است.همچنین استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه کاخ گلستان الزامی است و از عکاسی و فیلمبرداری مراجعان جلوگیری به عمل می‌آید؛ گرچه هنوز محدودیتی در خصوص تعداد بازدیدکنندگان مجاز اعلام نشده است.بهای بلیط ورودی به مجموعه کاخ گلستان به ازای هر بازدیدکننده داخلی پنج هزار تومان است. مبلغ ورودی بازدید از هر موزه و عمارت داخل مجموعه نیز برای هر بازدیدکننده داخلی (ایرانی) چهار هزار تومان تعیین شده است. همچنین بهای ورود به بخش اصلی کاخ گلستان ۱۳ هزار تومان برای هر نفر تعیین شده است. شایان ذکر است که تمام بازدیدهای رایگان و نیم‌بها در تعطیلات نوروز (از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) از درجه اعتبار ساقط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *