اخبار داغ

شرایط بازدید از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی برج میلاد از امکان بازدید نوروزی از این مجموعه در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. بلیط‌فروشی نوروزی به صورت اینترنتی، محدود و بر اساس زمان‌بندی انجام خواهد شد. بنا بر این اطلاعیه، بلیط‌‌ فروشی شامل طبقات مختلف برج میلاد اعم از سکوی دید باز، […]

اشتراک گذاری
28 اسفند 1399
147 بازدید
کد مطلب : 36918

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی برج میلاد از امکان بازدید نوروزی از این مجموعه در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. بلیط‌فروشی نوروزی به صورت اینترنتی، محدود و بر اساس زمان‌بندی انجام خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه، بلیط‌‌ فروشی شامل طبقات مختلف برج میلاد اعم از سکوی دید باز، موزه مشاهیر، سکوی دید بسته و گنبد آسمان است.شایان ذکر است که بلیط خریداری شده تنها برای استفاده از همان سانس قابل استفاده است و هرگونه غیبت یا تاخیر، به منزله انصراف بازدیدکننده تلقی خواهد شد. گردشگران موظفند تا چند دقیقه پیش از زمان مقرر، در محل بازدید حضور پیدا کنند. استفاده از ماسک نیز در طول بازدید از مجموعه برج میلاد الزامی است.طبق اطلاعیه روابط عمومی برج  این مجموعه در روز شنبه ۳۰ اسفند ماه تعطیل است و بازدید از برج میلاد از روز اول فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *