اخبار داغ

مقابله با کج روی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ انجام خواهد شد

کرمانشاه- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مقابله با کج روی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از هر دوره دیگری انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان کرمانشاه که در سالن شهید قدوسی دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
140 بازدید
کد مطلب : 35444

کرمانشاه- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مقابله با کج روی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از هر دوره دیگری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان کرمانشاه که در سالن شهید قدوسی دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: صیانت از انتخابات به عنوان سند آگاه‌مندی نظام جمهوری اسلامی ایران امری ضروری بوده و تمامی ارگان‌های دخیل در انتخابات باید نهایت همکاری را در برگزاری سالم آن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن تغییر باورهای مردم با استفاده از سیاه نمایی، نادیده گرفتن موفقیت‌ها و برجسته سازی مشکلات است، افزود: در راستای مقابله با اقدامات شوم دشمنان باید اقدامات فرهنگی مناسبی استفاده و فضاهای واقعی و مجازی رصد شده تا آسیبی به سلامت و امنیت انتخابات توسط عده‌ای نرسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام هشدار به تمامی قانون شکنان فضای مجازی گفت: این افراد باید مسئولیت کار خود را بپذیرند، زیرا در این امر با هیچکس تعارف نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه اقدام که سبب ایجاد جرم در انتخابات شود با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد خواهد شد، ادامه داد: در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از هر دوره دیگری با کج روی‌ها مقابله خواهد شد.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *