اخبار داغ

تحقق ۱۱۱ درصدی جذب مشترک گاز در مناطق شهری ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام درصد تحقق جذب مشترک در سال ۱۳۹۹ را به ترتیب در مناطق شهری و روستایی را ۱۱۱ و ۱۳۰ درصد اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، «عباس شمس‌الهی» اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان ایلام ، جذب ۵۵۰۰  مشترک جدید شهری […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
219 بازدید
کد مطلب : 35367

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام درصد تحقق جذب مشترک در سال ۱۳۹۹ را به ترتیب در مناطق شهری و روستایی را ۱۱۱ و ۱۳۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، «عباس شمس‌الهی» اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان ایلام ، جذب ۵۵۰۰  مشترک جدید شهری تعریف شده بوده که در استان   ۶۱۰۱  مشترک جذب شده و این برنامه ابلاغی ۱۱۱  درصد  تحقق پیدا کرده است.
وی گفت: در مناطق روستایی نیز جذب ۴۵۰۰ مشترک جدید  برای شرکت مصوب شده بود که از ابتدای امسال  ۵۸۶۱  مشترک جذب شده است و فعالیت شرکت در این زمینه رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به میزان ابلاغی داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام در حال خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت زدایی است، تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام از شهریور ماه سال ۹۸ به عنوان اولین شرکت گاز استانی نسبت به حذف قبوض کاغذی اقدام کرد و امسال نیز تمام قبوض را به صورت پیامکی و الکترونیکی به مشترکین ابلاغ کرده است.
شمس‌الهی به افزایش تاب آوری و پایداری شبکه توزیع گاز و رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری  با رینگ کردن خطوط تغذیه و ایستگاه‌های TBS، اقدامات متعددی به عمل آمد که خوشبختانه کمترین میزان قطع گاز مشترکین نسبت به سالهای اخیر داشته‌ایم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *