اخبار داغ

آزمایشگاه تشخیص طبی در عسلویه افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،آزمایشگاه تشخیص طبی با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت‌های مستقر در عسلویه راه‌اندازی شد. سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آیین افتتاح آزمایشگاه تشخیص پزشکی در منطقه عسلویه گفت: راه مقابله با کرونا اتخاذ رویکردی […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1399
174 بازدید
کد مطلب : 34856

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ،آزمایشگاه تشخیص طبی با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت‌های مستقر در عسلویه راه‌اندازی شد.

سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آیین افتتاح آزمایشگاه تشخیص پزشکی در منطقه عسلویه گفت: راه مقابله با کرونا اتخاذ رویکردی علمی و فراگیر است، به‌طوری که همه مردم و نهادها باید برای رعایت آن تلاش کنند تا این بیماری ریشه‌کن شود.

وی افزود: خوشبختانه با ورود واکسن به کشور این امیدواری وجود دارد تا یک سال آینده این بیماری ریشه‌کن شود، اما تا ریشه‌کنی این بیماری همه مردم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وحید مالکی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز در آیین افتتاح آزمایشگاه تشخیص طبی عسلویه با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا گفت: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی، محدودیت‌های ورود افراد از مناطق پرخطر و غربالگری از مهم‌ترین راه‌های مقابله با این بیماری است و امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان از موج بعدی کرونا به سلامت عبور کنیم.

منبع:شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *