اخبار داغ

۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: در ۱۱ماهه امسال ۳۵میلیون و ۷۲۱هزار لیتر مواد سوختی بنزین، گازوئیل و نفت سفید و ۴۹۰تن گاز در استان توزیع شد. شهرام رحمانی، مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: با […]

اشتراک گذاری
17 اسفند 1399
106 بازدید
کد مطلب : 33643

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: در ۱۱ماهه امسال ۳۵میلیون و ۷۲۱هزار لیتر مواد سوختی بنزین، گازوئیل و نفت سفید و ۴۹۰تن گاز در استان توزیع شد.

شهرام رحمانی، مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا، تامین سوخت یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مناطق روستایی و برای کشاورزان و بهره‌برداران است تا بتوانند نسبت به تولیدات این حوزه اقدام کنند.

 او اعلام کرد: در ۱۱ماهه امسال ۳۵میلیون و ۷۲۱هزار لیتر مواد سوختی بنزین، گازوئیل و نفت سفید و ۴۹۰تن گاز در استان توزیع شد.

رحمانی در ادامه افزود: این میزان سوخت توسط ۱۲۷فروشگاه و واحد عرضه در روستاها به کشاورزان و روستائیان ارائه شده است.

مدیرتعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شبکه تعاونی های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی و ارائه خدمات مناسب به روستائیان و کشاورزان است.

منبع: بازارنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *