اخبار داغ

چشم‌انداز اقتصاد و بازار جهانی نفت رو به بهبود است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، دبیرکل اوپک اعلام کرد که چشم‌انداز شرایط اقتصاد و بازارهای جهانی نفت خام رو به بهبود است. چهل و نهمین نشست کمیته فنی مشترک کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به JTC روز سه‌شنبه (۱۲ اسفندماه) از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد. این نشست […]

اشتراک گذاری
13 اسفند 1399
98 بازدید
کد مطلب : 32589

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ، دبیرکل اوپک اعلام کرد که چشم‌انداز شرایط اقتصاد و بازارهای جهانی نفت خام رو به بهبود است.

چهل و نهمین نشست کمیته فنی مشترک کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به JTC روز سه‌شنبه (۱۲ اسفندماه) از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

این نشست پیش از برگزاری بیست و هفتمین نشست کمیته مشترک نظارت بر توافق اوپک و غیر اوپک (JMMC) و چهاردهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو و غیرعضو اوپک (اوپک پلاس) که به ترتیب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۳ و ۱۴ اسفندماه) برگزار می‌شوند، تشکیل جلسه داد.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این نشست با تاکید بر لزوم تداوم مسیر بازگرداندن ثبات به بازار نفت گفت: چشم‌انداز اقتصاد و بازارهای جهانی نفت نشان از استمرار روند بهبود دارد.

وی همچنین درباره چشم‌انداز بازار جهانی نفت برای سال ۲۰۲۱ گفت: روند رشد تقاضای نفت همچنان ادامه دارد و با افزایش روزانه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه به حدود ۹۶ میلیون بشکه در روز می‌رسد.

دبیرکل اوپک بهبود شرایط اقتصادی جهان و تقاضای نفت در آسیا را عوامل دلگرم‌کننده خواند.

منبع :شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *