اخبار داغ

احتمال برداشتن ممنوعیت تردد نوروزی در شهرهای زرد و آبی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اگر وضعیت بیماری در شرایط کنترل باشد و با تغییر افزایشی مواجه نشود، تردد در شهرهای زرد و آبی در ایام تعطیلات ممنوع نخواهد بود. حسین ذوالفقاری صبح امروز در جلسه کمیته هماهنگی طرحهای ترافیکی که با حضور دستگاه‌ها و ارگانهای مختلف در […]

اشتراک گذاری
13 اسفند 1399
106 بازدید
کد مطلب : 32613

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز ، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اگر وضعیت بیماری در شرایط کنترل باشد و با تغییر افزایشی مواجه نشود، تردد در شهرهای زرد و آبی در ایام تعطیلات ممنوع نخواهد بود.

حسین ذوالفقاری صبح امروز در جلسه کمیته هماهنگی طرحهای ترافیکی که با حضور دستگاه‌ها و ارگانهای مختلف در ستاد پلیس راهور نیروی انتظامی در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: در شب انتخابات سال گذشته به ما اعلام شد که دو مورد فوتی کرونا در قم داشتیم، همان شب به استان قم اعلام کردیم که اگر امکان دارد بحث قرنطینه را شروع کنیم و از همان‌جا کار شروع شد.

 رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: نهایتاً بعد از گذشت چند روز از سال جدید، طرح ابتدا در ایام نوروز برای مقابله با کرونا شروع شد سپس اقداماتی همچون تعطیلی مدارس صورت گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار بیماری، باید اداره امور جامعه نیز انجام شود، خاطرنشان کرد: حتی با موضوعات دیگری مواجه شدیم و  دیدیم که باید تعادلی در حوزه محدودیتها ایجاد کنیم، خود محدودیت به خودی خود هدف نیست و برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بیان کرد: متناسب با شرایط جامعه خودمان باید در این ایام تصمیم می‌گرفتیم و در نهایت تصمیم بر این شد که بر مبنای محدودیت شهرها محدودیت کاهش یا افزایش پیدا کند.

منبع:خبرنگاران پویا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *