اخبار داغ

آغاز کلاس های دانشگاه تربیت مدرس از فردا

براساس تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس کلاس های آموزشی از فردا ۲ اسفندماه آغاز می شود و امتحانات پایانی نیمسال دوم از ۵ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از فردا دوم اسفند ۹۹ آغاز می‌شود و سوم تیر ۱۴۰۰ پایان […]

اشتراک گذاری
01 اسفند 1399
117 بازدید
کد مطلب : 28489

براساس تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس کلاس های آموزشی از فردا ۲ اسفندماه آغاز می شود و امتحانات پایانی نیمسال دوم از ۵ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری مهر، کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از فردا دوم اسفند ۹۹ آغاز می‌شود و سوم تیر ۱۴۰۰ پایان می‌یابد و دانشجویان روزهای یک شنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ اسفند می‌توانند برای حذف و تعویض دروس اقدام کنند.

امتحانات پایانی نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیز از ۵ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نمرات اولیه دانشجویان در سامانه گلستان این دانشگاه تا ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ثبت می‌شود، دانشجویان از ۳۱ تیر تا ۴ مرداد می‌توانند به نمرات خود اعتراض کنند. نمرات نهایی نیز از ۵ تا ۹ مرداد ثبت می‌شود.

مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس زمان انتخاب واحد با تأخیر دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ را اعلام کرد و بر این اساس، انتخاب واحد با تأخیر نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دانشجویان این دانشگاه در روزهای ۲۵ تا ٢٧ بهمن ماه تعیین شده است و عدم انتخاب واحد دانشجویان در مهلت یاد شده به معنای عدم مراجعه برای تحصیل بوده و بر اساس ضوابط آموزشی اقدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *