اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه فولاد در تمرینات فولاد حضورمستمر دارد/آیا آذری بازهم ناجی فولاد میشود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ؛خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته پانزده مسابقات لیگ برتر شاگردان جواد نکونام شنبه هفته آینده از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف شهرخودرو مشهد خواهد رفت. تمرینات فولادی ها درحالی امروز پیگیری شد که سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد درتمرینات این تیم حضور به عمل آورد. […]

اشتراک گذاری
21 بهمن 1399
169 بازدید
کد مطلب : 25914

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ؛خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته پانزده مسابقات لیگ برتر شاگردان جواد نکونام شنبه هفته آینده از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف شهرخودرو مشهد خواهد رفت.

تمرینات فولادی ها درحالی امروز پیگیری شد که سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد درتمرینات این تیم حضور به عمل آورد. آذری که در روزهای نخست حضور خود در فولاد اعلام کرد با این تیم دوباره به آسیا باز خواهد گشت به وعده خود عمل کرد و حالا فولادی ها بعد از ۵ سال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور پیداکرده است و ۱۸ فروردین در خوزستان باید به مصاف العین امارت برود تا در صورت پیروزی به دور گروهی این مسابقات صعود کند و با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم گروه شود.

1

چالش دیگر آذری این روزها در فولاد باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است. فولادی ها سر ماجرای محمد بلبلی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند اما با رایزنی ها انجام شده پنجره این تیم باز شد اما دوباره بسته شد. از همین رو آذری این پرونده را در دادگاه بین الملی ورزشی CAS  پیگیری خواهد کرد تا به گفته خود از حق فولاد دفاع کند. 

3

فولاد در حالی از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است این تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز جدی به تقویت دارد و باید نشست و دید و امیدوار بود تا آذری مثل همیشه ناجی فولاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *