اخبار داغ

جزئیات ثبت‌نام و برگزاری دوره‌های کاردانی نظام جدید ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در سال ۱۴۰۰ بصورت اینترنتی از روز یکشنبه ۳۰ خرداد تا روز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ فعال می‌شود. براین اساس […]

اشتراک گذاری
20 بهمن 1399
152 بازدید
کد مطلب : 25657

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در سال ۱۴۰۰ بصورت اینترنتی از روز یکشنبه ۳۰ خرداد تا روز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ فعال می‌شود.

براین اساس همه متقاضیان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام در ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. آزمون آن دسته از رشته‌های کاردانی نظام جدید که پذیرش در آن‌ها به شیوه «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع: تحصیلات تکمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *