اخبار داغ

آمار فروش جهانی برندهای موبایل از تصاحب جایگاه سامسونگ توسط اپل خبر می‌دهد

به گزترش پایگاه خبری تجهیز نیوز ,شرکت تحقیقاتی IDC در گزارش جدید خود می‌گوید اپل با ثبت بیشترین رکورد فروش تلفن‌های هوشمند در یک سه‌ماهه توانست جایگاه سامسونگ را تصاحب کند. برندهای جهانی دنیای موبایل مشغول انتشار گزارش عملکردهای مالی خود در سه‌ماهه اخیر هستند و شرکت تحقیقاتی IDC هم به همین مناسبت در گزارشی […]

اشتراک گذاری
12 بهمن 1399
65 بازدید
کد مطلب : 23427

به گزترش پایگاه خبری تجهیز نیوز ,شرکت تحقیقاتی IDC در گزارش جدید خود می‌گوید اپل با ثبت بیشترین رکورد فروش تلفن‌های هوشمند در یک سه‌ماهه توانست جایگاه سامسونگ را تصاحب کند.

برندهای جهانی دنیای موبایل مشغول انتشار گزارش عملکردهای مالی خود در سه‌ماهه اخیر هستند و شرکت تحقیقاتی IDC هم به همین مناسبت در گزارشی به تحلیل سهم هر یک از این شرکت‌ها از بازار جهانی تلفن‌های هوشمند پرداخته است. در فاصله زمانی ماه اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۰، برندهای مختلف ۳۸۵.۹ میلیون موبایل فروخته‌اند که از افزایشی ۴.۳ درصدی نسبت به فروش ۳۶۹.۹ میلیون موبایل در سه‌ماهه آخر ۲۰۱۹ خبر می‌دهد.

اپل به لطف فروش قدرتمند سری آیفون ۱۲ موفقیتی خیره‌کننده داشته و در مجموع ۹۰.۱ میلیون آیفون فروخته است. این عدد ۲۲.۲ درصد از بازه زمانی مشابه پارسال بهتر است و به دلایل مختلف مهم تلقی می‌شود. این آمار از یک سو سهم بازار اپل را به ۲۳.۴ درصد رسانده که رکوردی تاریخی برای کوپرتینویی‌هاست و آن‌ها را بالاتر از سامسونگ در جایگاه نخست بزرگ‌ترین برندهای دنیای موبایل قرار می‌دهد.

منبع : شهرخبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *