اخبار داغ

تلاش شرکت گاز برای انجام تعهدهای صادراتی ایران

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران گفت: همه تلاشمان این است که تعهدهای صادراتی را به‌خوبی و به نحو احسن به انجام برسانیم و بتوانیم به‌عنوان صادرکننده‌ای مورد اعتماد در بازارهای جهانی شناخته شویم. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا حق‌بین جهرمی در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین […]

اشتراک گذاری
04 بهمن 1399
94 بازدید
کد مطلب : 21497

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران گفت: همه تلاشمان این است که تعهدهای صادراتی را به‌خوبی و به نحو احسن به انجام برسانیم و بتوانیم به‌عنوان صادرکننده‌ای مورد اعتماد در بازارهای جهانی شناخته شویم.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا حق‌بین جهرمی در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست، بدون شک بیانگر توانمندی‌های سازندگان و پیمانکارهای داخلی است.

وی افزود: همان‌طور که شعار نمایشگاه امسال، «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» است، این حجم از تولیدات داخلی که در این مکان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود نیز بیانگر آن است که با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که پشت سر گذاشتیم توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم، زیرا هیچ محدودیتی را برنمی‌تابیم.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز تصریح کرد: شاید اگر در شرایط الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌واسطه شیوع ویروس کرونا نبودیم، این نمایشگاه می‌توانست محلی برای مباحث صادرات، واردات، ترانزیت و سوآپ گاز نیز باشد؛ هرچند این موارد به‌صورت تخصصی هم در نمایشگاه‌ها مطرح است، هم گردهمایی‌های ویژه خود را دارد.

حق‌بین جهرمی همچنین با بیان اینکه ایران به‌عنوان متصدی و متولی صادرات، در صادرات گاز طبیعی و فرآورده‌های گازی در کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: با وجود همه محدودیت‌هایی که وجود دارد و مصرف بی‌رویه گاز، تلاشمان این است که تعهدهای صادراتی را  به‌خوبی و به نحو احسن به انجام برسانیم و بتوانیم به‌عنوان صادرکننده‌ای مورد اعتماد در بازارهای جهانی شناخته شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *