اعتراض به رای هیات بدوی تشخیص مطالبات
شرایط اعتراض به رأی هیأت بدوی جهت رسیدگی در هیأت تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد. وفق ماده ۸ آییننامه هیأتهای تشخیص مطالبات مصوب ۲۴/۵/۱۳۷۳شورایعالی تأمین اجتماعی که اشعار می دارد : ماده ۸- نحوه تسلیم اعتراض کارفرمایان و سازمان به رأی هیأت بدوی جهت رسیدگی در هیأت تجدیدنظر به شرح زیر […]
شرایط اعتراض به رأی هیأت بدوی جهت رسیدگی در هیأت تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد.
وفق ماده ۸ آییننامه هیأتهای تشخیص مطالبات مصوب ۲۴/۵/۱۳۷۳شورایعالی تأمین اجتماعی که اشعار می دارد :
ماده ۸- نحوه تسلیم اعتراض کارفرمایان و سازمان به رأی هیأت بدوی جهت رسیدگی در هیأت تجدیدنظر به شرح زیر خواهد بود:
۱- پس از ابلاغ رأی هیأت بدوی در صورتی که مورد مطالبه بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال بوده و کارفرما، سازمان و یا هر دو به میزان مورد مطالبه معترض باشند بایستی ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ رأی، فرم اعتراض به رأی هیأت بدوی» (فرم شماره ۲ ضمیمه) را تکمیل و به واحد ابلاغ کننده رأی تسلیم نمایند. (به موجب بخشنامه ۱/۹ جدید درآمد منتفی است و صرفاً تکمیل قسمت الف و ب فرم شماره ۲ انجام میشود)
۲- در صورتی که اعتراض به رأی هیأی بدوی از سوی کارفرما صورت گرفته باشد کارفرما بایستی۱۲.۰۰۰ ریال بابت “هزینه رسیدگی” در هیأت تجدیدنظر به واحد اجرائی پرداخته و رسید آن را همراه با تکمیل قسمت الف و ب فرم شماره ۲ به واحد مزبور تسلیم نماید.
۳- در صورتی که اعتراض به رأی هیأت بدوی از سوی سازمان صورت گیرد سازمان مکلف است دلایل خود را مشروحاً در قسمت ب فرم شماره ۲ ذکر و قسمت الف فرم را نیز تکمیل نماید. سازمان مکلف است با دعوت از کارفرما نسبت به طرح اعتراض سازمان در هیأت تجدیدنظر اقدام نماید.
۴- در صورتی که هم کارفرما و هم سازمان به رأی هیأت بدوی معترض باشند هر یک فرم شماره ۲ را جداگانه تکمیل خواهند نمود.
۵- تاریخ اعتراض کارفرما و یا سازمان، تاریخ ثبت فرم اعتراض به رأی هیأت بدوی» در سازمان با رعایت تبصره ماده ۱ خواهد بود.
۶- تاریخ ابلاغ رأی به سازمان همان تاریخ صدور فرم اعلام رأی هیأت بدوی خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید