اخبار داغ

آثار استراتژی و مولفه های رفتار سازمانی از دکتر مهدی اسماعیلی و ویراستاری خانم سمیه صائب نیا

عصر حاضر، دوران تغییر و تحولات شدید و شتابنده نام‌گرفته است؛ سازمان‌های مختلف ازجمله مؤسسات خدماتی نیز در مسیر تند‌باد این تغییرات و تحولات قرار دارند. لذا سازمان‌ها می‌بایست برای دوام، بقاء و توسعه خود، فلسفه وجودی خود را در راستای توجه به این تغییرات محقق سازند. از سوی دیگر باید گفت که نیروی انسانی […]

اشتراک گذاری
22 دی 1399
154 بازدید
کد مطلب : 18745

عصر حاضر، دوران تغییر و تحولات شدید و شتابنده نام‌گرفته است؛ سازمان‌های مختلف ازجمله مؤسسات خدماتی نیز در مسیر تند‌باد این تغییرات و تحولات قرار دارند. لذا سازمان‌ها می‌بایست برای دوام، بقاء و توسعه خود، فلسفه وجودی خود را در راستای توجه به این تغییرات محقق سازند. از سوی دیگر باید گفت که نیروی انسانی ازجمله سرمایه­های اصلی سازمان است که تحقق اهداف سازمانی بدون وجود نیروی انسانی ماهر ناممکن است. لذا، مدیران با شناخت عوامل و شرایطی که سبب خلاقیت کارکنان می­شوند و فراهم کردن شرایط بروز آن، نقش مهمی در افزایش کارایی، ظهور و پرورش خلاقیت در میان کارکنان سازمان ایفا می­کنند.

به گزارش تجهیز نیوز، کتاب استراتژی و مولفه های رفتار سازمانی، برای علاقه­ مندان به حوزه مدیریت در پنج فصل تألیف شده است اما خواندن آن برای علاقه‌مندان به کسب سود، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین اساتید رشته‌های مدیریت خالی از لطف نیست ومی‌تواند بسیار آموزنده باشد. در فصل اول کلیات، در فصل دوم رفتار سازمانی، فصل سوم استراتژی سازمانی، فصل چهارم منابع کلیدی در سازمان، فصل پنجم اهمیت نیروی انسانی در سازمان موردمطالعه و بررسی قرارگرفته است؛ و درنهایت در فصل ششم جوسازمانی، جهت‌گیری ارزش و خلاقیت در سازمان بیان گردیده است.

در ابتدای هر فصل به‌منظور آشنایی خواننده با محتوای فصل هدف‌های یادگیری ارائه گردیده و در ادامه سعی شده هدف‌های مذبور بابیان مطالب به زبان ساده و روان برای هر موضوع بیان شود و نهایتاً در انتهای هر فصل با در نظر گرفتن اهمیت وقت، خلاصه هر فصل قرار داده‌شده است.

قابل ذکر است مولف این کتاب جناب آقای دکتر مهدی اسماعیلی می باشد و ویراستاری علمی این کتاب نیز سرکار خانم سمیه صائب نیا است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *