اخبار داغ

نفت اقلام بهداشتی به بیمارستان سینای کوت‌عبدالله اهدا کرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز بیمارستان سینا در منطقه کم‌برخوردار کوت‌عبدالله شهرستان کارون خبر داد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پشتیبانی از مدافعان […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399
61 بازدید
کد مطلب : 18245

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز بیمارستان سینا در منطقه کم‌برخوردار کوت‌عبدالله شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پشتیبانی از مدافعان سلامت، نیازهای بیمارستان سینا در منطقه کوت‌عبدالله که پذیرنده بیماران کرونایی است، شناسایی و بخشی از اقلام مصرفی مورد نیاز این مرکز درمانی تأمین و تحویل شد.

وی با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی فرمانداری کارون و مسئولان بیمارستان سینا انجام شد، افزود: این اقلام شامل انواع ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، ملزومات حفاظت فردی، پشتیبانی و خدماتی، آب معدنی و… است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأکید بر اینکه این شرکت در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود درباره جامعه پیرامونی شهری و روستایی همجوار تأسیسات اهتمام لازم را داشته، اظهار کرد: کمک به مدافعان سلامت به‌عنوان خط مقدم پیشگیری و مقابله با کرونا و رفع نیازهای مراکز درمانی و اعزام گروه‌های بسیج جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر و منازل و توزیع بسته‌های بهداشتی در روستاهای همجوار تأسیسات و مناطق کم‌برخوردار شهری بخشی از خدمات شرکت کارون در پشتیبانی و رویارویی با شیوع کرونا به شمار می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *