اخبار داغ

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده مرحله دهم مشخص شد

مراسم قرعه‌کشی دهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۳ دی ماه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از تسنیم، مراسم قرعه‌کشی دهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۳ دی ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس […]

اشتراک گذاری
05 دی 1399
76 بازدید
کد مطلب : 16289

مراسم قرعه‌کشی دهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۳ دی ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از تسنیم، مراسم قرعه‌کشی دهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۳ دی ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این طرح برای تعیین مشتریان نهایی ۳ محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پارس سال و پارس TU5 برگزار شد.

پذیرفته شدگان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش این طرح اقدام کنند. در صورت واریز نشدن مبلغ، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

در دهمین مرحله از فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو، ۳،۳۸۷،۵۱۹ نفر شرکت کرده‌اند.

اسامی برندگان این طرح تا عصر امروز اعلام خواهد شد.

 در این طرح فروش فوق‌العاده برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۸۸۸،۴۹۵ نفر اقدام به ثبت کرده اند در حالی که ظرفیت این خودرو ۳ هزار بود. در محصول پارس سال نیز ۶۷۲،۵۸۲ شرکت کرده اند در این محصول هم ظرفیت ۳ هزار دستگاه است در پارس TU5 هم ۱،۸۲۶،۴۴۲ نفر برای ظرفیت ۲ هزار دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *