اخبار داغ

رهبر معظم انقلاب خط قرمز ملت ایران است

بانوان طلبه هرمزگانی در پی سخنان یک رو حانی نمای بی بصیرت اعلام کردند: رهبر معظم انقلاب که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه از هرمزگان، مدیریت […]

اشتراک گذاری
01 دی 1399
160 بازدید
کد مطلب : 15674

بانوان طلبه هرمزگانی در پی سخنان یک رو حانی نمای بی بصیرت اعلام کردند: رهبر معظم انقلاب که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز وبه نقل ازخبرگزاری حوزه از هرمزگان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پی سخنان موهن یک روحانی نما، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است.

قال علی علیه السلام: رُبَّ عالِمٍ قَد قتَلهُ جَهلُهُ و عِلْمُهُ مَعَهُ لایَنْفَعُهُ.
   در پی اجرای حکم قضائی یکی از عوامل فساد و نا امنی و همچنین دست نشانده سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب، شاهد اظهار نظراتی موهوم و اهانت آمیز به ساحت مبارک ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مقام شامخ شهید و شهادت بودیم.

در این بین شخصی که سال ها خود را استاد اخلاق، شاگرد حضرت امام و مرید رهبری می‌دانست با دشمنان داخلی و خارجی هم نوا شده و اعدام این جرثومه فساد و مهره جریان برانداز نظام مقدس را محکوم می نماید.

وی با بی بصیرتی تمام و انحراف باعث شد تا رسانه های ضدانقلاب و دشمنان اسلام از وی تعریف و تمجید کنند که این خود مایه تأسف است کسی که استاد اخلاق و فقاهت باشد ولی در زمین دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که حاصل خون ده ها هزار شهید است بازی می کند و دل دشمنان را شاد و دوستداران ولایت را متأثر می نماید برای این به اصطلاح عالم جاهل باید گریست.

جناب آقای شیخ محمود امجد، هزاران افسوس که با منافقین و سلطنت طلبان و جبهه استکبار هم نوا شده‌اید و از شخصی که فسادش برای همه اثبات شده است شما دفاع می‌کنید و خود را در مقابل مقام معظم رهبری قرار می دهید. 

رهبری که در سه دهه گذشته عزت و صلابت اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان صیانت و به اوج اقتدار رسانده است. 

 رهبری که تأثیر کلامش در تغییر معادلات جهانی بر هیچ کس پوشیده نیست و یک سخنرانی ایشان بسیاری از نقشه های شوم و دسیسه های استکبار، صهیونیسم را خنثی می کند.

همه دشمنان و نابخردان بدانند رهبر معظم انقلاب خط قرمز ملت شریف و امت اسلامی بوده و خواهد بود.

آقای امجد شما با این موضع گیری و رفتارتان واقعیت و خبث درون خود را آشکار و به خون تمامی شهداء که آرمانی ولاتر از پشتیبانی ولایت نداشتند خیانت کردید.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان سخیف و عوام فریبانه که از حنجره‌ فریب خوردگان نادان بیرون می‌آید اعلام می‌کند تمامی طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه همچون گذشته برای دفاع از ارزشها در میدان بوده و خواهیم بود و از دستگاه محترم قضائی می خواهیم عاجلاً با اقدامات قانونی به وظیفه تاریخی خود در این مقطع حساس عمل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *