اخبار داغ

آغاز تولید انبوه خودرو شاهین

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از خودروتک، سایپا از چند ماه قبل خط تولید سایپا شاهین را به راه انداخته و تولید آزمایشی این خودرو آغاز شده بود. تولید آزمایشی به تولیدی گفته می شود که با هدف ایجاد آمادگی در خط تولید و ارزیابی روند تولید خودرو و همچنین آموزش پرسنل انجام می شود و محصولات […]

اشتراک گذاری
17 آذر 1399
97 بازدید
کد مطلب : 13223

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از خودروتک، سایپا از چند ماه قبل خط تولید سایپا شاهین را به راه انداخته و تولید آزمایشی این خودرو آغاز شده بود. تولید آزمایشی به تولیدی گفته می شود که با هدف ایجاد آمادگی در خط تولید و ارزیابی روند تولید خودرو و همچنین آموزش پرسنل انجام می شود و محصولات آن تجاری محسوب نشده و نباید به بازار عرضه شوند.

با پشت سرگذاشتن تولید آزمایشی، تولید انبوه سایپا شاهین رسما آغاز شد و با تیراژ اولیه ۵ دستگاه در روز کار خود را آغاز کرده که به مرور تیراژ تولید آن افزایش پیدا خواهد کرد. به گفته سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا، شاهین در زمان مقرر یعنی زمستان امسال روانه بازار خواهد شد.

در فاز اول مدل نمونه گیربکس دستی شاهین تولید و به بازار عرضه می شود و مدل گیربکس اتوماتیک آن در مرحله نمونه سازی و کالیبراسیون قرار دارد. همچنین مدل کراس اوور این خودرو که سایپا آریا نام دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تولید و عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *