اخبار داغ

فاست چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

آیا راهی وجود دارد که بتوان از آن بیت کوین رایگان به دست آورد؟ این سوالی است که شاید هر فرد تازه وارد در این حوزه و حتی افراد با تجربه هم از خود بپرسند. اما بله؛ با استفاده از فاست‌ (Faucet) می‌توان بیت کوین یا ارز دیجیتال رایگان گرفت. فاست (Faucet) در حوزه ارزهای […]

اشتراک گذاری
15 آذر 1399
112 بازدید
کد مطلب : 13001

آیا راهی وجود دارد که بتوان از آن بیت کوین رایگان به دست آورد؟ این سوالی است که شاید هر فرد تازه وارد در این حوزه و حتی افراد با تجربه هم از خود بپرسند. اما بله؛ با استفاده از فاست‌ (Faucet) می‌توان بیت کوین یا ارز دیجیتال رایگان گرفت.

فاست (Faucet) در حوزه ارزهای دیجیتال سایت‌هایی هستند که به گفته خودشان در صورت بازدید از آن‌ها، هر چند ثانیه یا چند دقیقه یکبار می‌توانید مقداری بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنید.

فاست در زبان انگلیسی یعنی شیر آبی که چکه می‌کند که می‌توان معنای «درآمد قطره‌ای» را از آن برداشت کرد.

فاست‌های بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نوعی از سیستم‌های پاداشی هستند این پاداش‌ها برای جلب بازدیدکننده به وب‌سایت فاست‌ در نظر گرفته می‌شوند و معمولاً این سایت‌ها حاوی تبلیغات زیادی نیز هستند. شرکت‌های تبلیغاتی به ازای نشان دادن این تبلیغات مبلغی را به صاحب فاست پرداخت می‌کنند. هزینه‌های این تبلیغات بر اساس پرداخت به ازای هر هزار بازدید (CPM) محاسبه خواهد شد. یعنی اگر این سایت‌ها بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند و این بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت بگذرانند، صاحب سایت به ازای نمایش این آگهی‌ها پول بیشتری به دست خواهد آورد. این پاداش‌ها باعث جلب بازدیدکنندگانی می‌شود که برای کسب جایزه خود بازهم به سایت مراجعه خواهند کرد و معمولاً زمان بیشتری را در سایت می‌گذرانند.

استفاده از یک فاست بیت کوین خیلی ساده است. بعد از مراجعه به وب‌سایت فاست و ثبت نام در آن، آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنید. سپس یک شمارنده، زمانی که شما در وب‌سایت می‌گذرانید را ثبت می‌کند و بعد از آنکه زمان مشخصی را در سایت گذراندید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «Claim Now» یا چیزی شبیه به این پاداش خود را دریافت کنید. البته باید با حل کردن یک کپچا (Captcha) یا حل یک مسئله ساده ریاضی ثابت کنید که یک انسان هستید. این کار برای اطمینان از اینکه شما یک اسکریپت یا ربات نیستید انجام می‌گیرد. به همین سادگی می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید.

البته فاست‌ها معمولاً برای جلوگیری از جمع‌آوری تمام پاداش‌ها توسط یک نفر، برای هر بار جمع‌آوری پاداش توسط یک شخص، محدودیتی زمانی در نظر گرفته‌اند که بسته به سیاست فاست می‌تواند از ۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت متغیر باشد.

اگر می خواهید وارد دنیای فاست ها شوید در ادامه چند مورد از سایت های معروف را برای شما مشخص کرده ایم که می توانید نگاهی به آنها داشته باشید.

Bonus Bitcoin
Faucet Hub
Moon Bitcoin

برای دریافت رایگان ارز دیجیتال اتریوم به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://free-ethereum.io/?referer=249291

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *