اخبار داغ

درخشش دانش پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده زیست فناوری

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شبستان جعفر عبدالملکی گفت: دانش پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده‌ی زیست فناوری خوش درخشیدند. جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: دانش‌پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده‌ی زیست […]

اشتراک گذاری
14 آذر 1399
42 بازدید
کد مطلب : 12793


به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از شبستان جعفر عبدالملکی گفت: دانش پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده‌ی زیست فناوری خوش درخشیدند.

جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: دانش‌پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده‌ی زیست فناوری خوش درخشیدند و به دو رتبه معتبر کشوری دست یافتند.

وی موفقیت به دست آمده را به این دانش‌آموزان باانگیزه و دانش پژوه، والدین، مدیران و عوامل اجرایی مدارس تبریک گفت و از تلاش بی‌شائبه و همت بلند معاون و کارشناسان حوزه آموزش متوسطه و مسئول مرکز پژوهشسرای دانش‌آموزی قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: محمد پارسا مفاخری از دبیرستان نمونه احرار قروه موفق به کسب رتبه اول کشوری در بخش انفرادی سهیل نادری و شایان مظفری از دبیرستان علامه حلی قروه موفق به کسب رتبه دوم در بخش تیمی این جشنواره علمی معتبر کشوری شدند.

گفتنی است؛ مسابقات کشوری خلق ایده زیست فناوری توسط باشگاه زیست فناوری از زیر مجموعه‌های ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ما بین دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم سراسر کشور و در طی سه مرحله برگزار شد که در این دوره از مسابقات دانش‌پژوهان پژوهش سرای قروه با درخشش خارق‌العاده موفق به کسب رتبه‌های برتر این ماراتن علمی شدند.

منبع: خبرگزاری شبستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *