اخبار داغ

اولین محصول بزرگترین کارخانه گندله سازی کشور تولید شد

رضا مسرور مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در صفحه رسمی اینستاگرام خود از تولید اولین محصول کارخانه گندله سازی سه چاهون شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خبر داد. مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد اعلام کرد: همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) و ۱۳ آبان، […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1399
58 بازدید
کد مطلب : 8661

رضا مسرور مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در صفحه رسمی اینستاگرام خود از تولید اولین محصول کارخانه گندله سازی سه چاهون شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خبر داد.

مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد اعلام کرد: همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) و ۱۳ آبان، اولین محصول گندله در کارخانه گندله سازی ۵ میلیون تنی سه چاهون بدست آمد.
به گزارش تجهیز نیوز و  به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد رضا مسرور گفت: با راه اندازی این کارخانه در سال جهش تولید ارزش افزوده مطلوبی برای صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت سنگ آهن مرکزی ایجاد می گردد.
مسرور ادامه داد: از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران حاضر و گذشته و همچنین کارگران سختکوش و مجریان طرح که در این چند سال برای به ثمر نشستن آن تلاش نمودند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.
وی گفت اجرا و تکمیل طرح های توسعه ای سیاست قطعی صندوق فولاد در راستای پایداری منابع با هدف ارتقای معیشت بازنشستگان فولاد است.

گفتنی است پروژه گندله سازی سه چاهون شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بزرگترین پروژه گندله سازی کشور با ظرفیت ۵ میلیون تن در سال است. پروژه های شرکت های دیگر ۲/۵ میلیون تنی بوده و در برخی شرکت ها دو واحد ۲/۵ میلیون تنی به ظرفیت ۵ میلیون تن مشغول فعالیت است و پروژه گندله سازی سنگ اهن مرکزی ایران تنها پروژه ۵ میلیون تنی کشور است که گام مهمی را در راستای تکمیل زنجیره فولاد ملی کشور برداشته و در دوران ظالمانه ترین تحریم های کشور صنعت فولاد کشور را در راستای برنامه پنجم و ششم توسعه و سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ به پیش برده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *