اخبار داغ

توصیه ای به بیماران قلبی در خصوص مصرف دمنوش گیاهی

یک متخصص قلب و عروق با بیان اینکه مصرف زیاد دمنوش‌های گیاهی می‌تواند در اثرات داروی وارفارین تداخل ایجاد کند و باعث اختلالاتی در دریچه مصنوعی قلب شود، گفت: بنابراین بیمارانی که وارفارین استفاده می‌کنند باید حواسشان به مصرف گیاهان دارویی باشد. ناهید ازدکی در گفت‌وگو با خبرنگار با تاکید بر رعایت رژیم غذایی مناسب […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1398
95 بازدید
کد مطلب : 12912

یک متخصص قلب و عروق با بیان اینکه مصرف زیاد دمنوش‌های گیاهی می‌تواند در اثرات داروی وارفارین تداخل ایجاد کند و باعث اختلالاتی در دریچه مصنوعی قلب شود، گفت: بنابراین بیمارانی که وارفارین استفاده می‌کنند باید حواسشان به مصرف گیاهان دارویی باشد.

ناهید ازدکی در گفت‌وگو با خبرنگار با تاکید بر رعایت رژیم غذایی مناسب حاوی میوه و سبزیجات فراوان، ویتامین‌های کامل گروه Bو شیر و لبنیات و محدود کردن چربی و شیرینی‌جات برای بیماران قلبی در روزهای کرونایی، تصریح کرد: این بیماران حتما از مواد غذایی حاوی ویتامین D استفاده کنند.

به گزارش تجهیز نیوز ،وی با بیان اینکه افراد ماهیانه قرص‌های ویتامین D۳به صورت ۵۰ هزار واحدی را مصرف کنند، ادامه داد: افرادی که در آزمایشات کمبود ویتامین D۳ در بدنشان دیده شده باید تا چهار الی شش هفته، هفته‌ای یک عدد و بعد از آن ماهانه یک عدد قرص ویتامین مصرف کنند.

ازدکی با بیان اینکه رابطه کمبود ویتامین D بدن و افزایش ابتلا به کرونا تایید شده است، افزود: این افراد در صوت ابتلا به کرونا عوارض شدیدتری برایشان اتفاق می‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *