متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید
به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با نظرسنجیهای سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بینالمللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید. توقف پروازها در فرودگاههای […]
به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با نظرسنجیهای سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بینالمللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید.
توقف پروازها در فرودگاههای کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.
بر اساس دادههای دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.
دیدگاهتان را بنویسید