اخبار داغ

متوسط شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳.۹ درصد رسید

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با نظرسنجی‌های سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید. توقف پروازها در فرودگاه‌های […]

اشتراک گذاری
29 تیر 1404
100 بازدید
کد مطلب : 160695

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با نظرسنجی‌های سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در خرداد ماه سال جاری میانگین شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور، به ۷۳.۹ درصد رسید.

توقف پروازها در فرودگاه‌های کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.

بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶.۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضایت۷۶.۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *