اخبار داغ

کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در ماتم شهادت حاج اسماعیل هنیه

کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در ماتم شهادت حاج اسماعیل هنیه به سوگ نشستند؛ محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید راه قدس توسط هفت‌تپه‌ای‌ها مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید راه قدس حاج اسماعیل هنیه بدستور مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه جناب آقای مهندس دورباشی‌زاده امروز پنجشنبه مورخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در نمازخانه شهید رجایی این […]

اشتراک گذاری
13 مرداد 1403
84 بازدید
کد مطلب : 159065

کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در ماتم شهادت حاج اسماعیل هنیه به سوگ نشستند؛ محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید راه قدس توسط هفت‌تپه‌ای‌ها

مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید راه قدس حاج اسماعیل هنیه بدستور مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه جناب آقای مهندس دورباشی‌زاده امروز پنجشنبه مورخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در نمازخانه شهید رجایی این شرکت برگزار شد.

این مراسم که با حضور معاونین هماهنگ‌کننده و صنعت، مدیران و کارکنان ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شرکت نیشکر هفت‌تپه برگزار شد، سید حمود پورنوری از پرسنل روابط عمومی شرکت با تلاوت کلام الله مجید و هدیه آن به روح مطهر حاج اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت، حاضرین یاد و خاطره رزمندگان شهید جبهه مقاومت را زنده نگه داشتند.

در ادامه پرسنل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با مشت‌های گره‌کرده خود و با فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق، ترور ناجوانمردانه فرمانده شجاع و مجاهد نستوه حاج اسماعیل هنیه و محافظش را بشدت محکوم کردند.

کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در پایان این مراسم به عزاداری و سینه‌زنی بمناسبت ایام محرم و شهادت امام سجاد(ع) پرداختند.

لازم به ذکر است، شهید حاج اسماعیل هنیه بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ پس از مدت‌ها مجاهدت و مبارزه با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به همراه محافظش در تهران بصورت ناجوانمردانه ترور و به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید والامقام امروز پنجشنبه ۱۱ مرداد ضمن اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری و تشییع باشکوه به دستان مردم قدرشناس ایران اسلامی در تهران، فردا در کشور قطر به خاک سپرده خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *