اخبار داغ

فرصت های سرمایه گذارای در فرودگاه بین المللی شهدای جهرم

رئیس فرودگاه بین المللی شهدای جهرم فرصت های سرمایه گذاری این فرودگاه را تشریح کرد. به گزارش تجهیزنیوز مهدی جعفرزادگان جهرمی با اشاره به ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه شهدای جهرم گفت: در راستای تحقق شعار سال، فرودگاه شهدای جهرم فرصت‌های سرمایه گذاری را محیا کرده که مردم و سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن مشارکت […]

اشتراک گذاری
06 تیر 1403
368 بازدید
کد مطلب : 158659

رئیس فرودگاه بین المللی شهدای جهرم فرصت های سرمایه گذاری این فرودگاه را تشریح کرد.

به گزارش تجهیزنیوز مهدی جعفرزادگان جهرمی با اشاره به ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه شهدای جهرم گفت: در راستای تحقق شعار سال، فرودگاه شهدای جهرم فرصت‌های سرمایه گذاری را محیا کرده که مردم و سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

️رئیس فرودگاه شهدای جهرم مهیا شدن پروازهای بین‌المللی و استقرار گمرک در این فرودگاه در آینده نه چندان دور را از جمله فرصت‌های ارزشمند ایجاد شده دانست و افزود: یکی از بزرگترین فرصت های سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل هوایی در شهرستان جهرم، بخش کارگو است. شهرستان جهرم یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور از جمله در تولید و صادرات خرما و مرکبات می باشد. شهرستان جهرم بزرگترین مرکز تولید کننده لیموشیرین در جهان بوده و حدود ۳۵ درصد کل لیموترش کشور در جهرم تولید می‌شود و علاوه بر مصارف داخلی به کشورهای آسیایی، اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. که با توجه به وجود شهرک صنعتی و زمین های مناسب در اطراف فرودگاه جهت احداث سوله ، سورتینگ و در نهایت صادرات از طریق حمل و نقل هوایی بار (کارگو) این محصولات به کشورهاى حوزه خلیج فارس و… یکى از فرصت‌هاى خوب سرمایه‌گذارى و اشتغال‌زایى می باشد.

️وی با اشاره به اینکه شهرستان جهرم با دارا بودن چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جهرم در شهرستان‌‌های جهرم و خفر و به تبع آن حضور پزشکان مجرب و متخصص با خدمت دهی متوسط سالانه ۸۰هزار نفر و انجام بیش از ۲۵هزار عمل جراحی و فعال بودن سه کلینیک درمانی امام رضا (ع)، هنری و خفر با بیش از پانصد هزار نفر مراجعه کننده در طول سال موجب گردیده این شهرستان به عنوان قطب پزشکی در جنوب کشور معرفی گردد از این روسرمایه‌گذاری در خصوص گردشگری سلامت نیز مورد توجه می باشد.

️رئیس فرودگاه جهرم ضمن یادآوری تصویب مرز هوایی و برقراری پروازهای بین المللی این فرودگاه در آینده نزدیک تاکید کرد: بخش قابل توجه ای از افراد مقیم در کشورهای حاشیه خلیج فارس مربوطه به شهرستان های جهرم و خفر و مناطق همجوار هستند که بعضی با خانواده، در کشورهای عربی همجوار ساکن می باشند که معمولا هرساله چندین بار به این شهرستان تردد دارند و وجود اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری(۷۸ اثر تاریخی ثبت شده) که سالانه تعداد زیادی گردشگر خارجی از آن بازدید می کنند می تواند با ساخت هتل و مراکز اقامتی رونق بسیار خوبى در صنعت توریست و ایجاد اشتغالزایى به همراه داشته باشد.

️جعفرزادگان جهرمی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت های مناسب این فرودگاه و ظرفیت های منطقه، راه اندازی مرکز پروازهاى تفریحى و عمومی و آموزش خلبانى از جذابیت‌هاى خاصى برخوردار می باشد.

️وی در پایان افزود: سرمایه گذاران عموما به دنبال سرمایه گذاری در حوزه هایی هستند که بهترین بستر را برای خلق ثروت دارند فرودگاه جهرم نیز از این شاخصه مهم مستثنی نیست و بدون تردید سرمایه‌گذاری در این فرودگاه دسترسی سرمایه‌گذاران به بازارهای منطقه را بیش از پیش تسهیل خواهد کرد. گفتنی است به افرادی که تمایل دارند در این فرودگاه و… سرمایه گذاری کنند، کمک کرده و مشاوره فنی و تخصصی در اختیارشان قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *