۱۶ مسئلهای که کارمندان را در محیطهای کاری آزرده میکند
به گزارش تجهیز نیوز به نقل از سرویس اجتماعی پایگاه خبری ندای دانش: در این مطلب به بررسی برخی از شایعترین مسائل و ناراحتیهایی که کارکنان در محل کار با آنها مواجه هستند میپردازیم. به مشکلات و اختلافات آنان رسیدگی نمیشود. کارمند کار میکند، مدیر برداشت میکند! رشد و پیشرفتی در کار وجود ندارد. کارفرما در […]
به گزارش تجهیز نیوز به نقل از سرویس اجتماعی پایگاه خبری ندای دانش: در این مطلب به بررسی برخی از شایعترین مسائل و ناراحتیهایی که کارکنان در محل کار با آنها مواجه هستند میپردازیم.
- به مشکلات و اختلافات آنان رسیدگی نمیشود.
- کارمند کار میکند، مدیر برداشت میکند!
- رشد و پیشرفتی در کار وجود ندارد.
- کارفرما در آنها اشتیاقی ایجاد نمیکند.
- از کارمندان بهقدر کافی قدردانی نمیشود.
- به استراحت کارمندان توجه نمیشود.
- دستورات و وظایف کارمندان نامشخص است.
- بسیاری از مدیران برای کارمندان وقت نمیگذارند.
- کارفرماها توجه کافی به کارمندان ندارند.
- مدیریت سازمان نقاط ضعف زیادی دارد.
- دریافت حقوق ناعادلانه است.
- کارمندان احساس بیارزشی میکنند.
- در مورد پرداختیها و مسائل کاری شفافیت وجود ندارد.
- کارمندان هیچ بازخوردی از مدیر دریافت نمیکنند.
- مدیریت ذرهبینی باعث تضعیف روحیه کارمندان میشود.
- تبعیض باعث کاهش بهرهوری کارکنان میشود.
مشکلاتی از این دست سبب میشوند کارمندان احساس ناخوشایندی در محل کار داشته باشند و در صورت تغییر نکردن شرایط، دیر یا زود از شغلشان کناره میگیرند. برخی از کارمندان برای شرکت بسیار کارآمد هستند و از دست دادن آنها برای کسبوکار گران تمام خواهد شد.
منبع: entrepreneur
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید