اخبار داغ

بازدید سرزده استاندار گیلان از اداره کل بنیاد مسکن و بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت

استاندار گیلان در ادامه روند نظارت بر خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف، به صورت سرزده از اداره کل بنیاد مسکن استان و بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام ؛ دکتر اسدالله عباسی صبح روز (دوشنبه) به صورت سرزده از اداره کل بنیاد […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1401
285 بازدید
کد مطلب : 151379

استاندار گیلان در ادامه روند نظارت بر خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف، به صورت سرزده از اداره کل بنیاد مسکن استان و بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام ؛ دکتر اسدالله عباسی صبح روز (دوشنبه) به صورت سرزده از اداره کل بنیاد مسکن گیلان و بیمارستان رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت بازدید و از نزدیک روند خدمات رسانی در این بخش ها را مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر عباسی در حاشیه این بازدید به نشست هفته گذشته خود با کانون بازنشستگان استان و نگرانی های موجود به واسطه محدودیت های تامین اجتماعی در حوزه درمان اشاره و بیان کرد: باید با اقدامات اثربخش، نسبت به حل مشکلات موجود و جلب رضایت عمومی تلاش کرد.

وی شمار بالای مراجعان به بیمارستان و مراکز درمانی تامین اجتماعی و به دنبال آن ازدحام جمعیت را موجب نگرانی مردم خواند و افزود: با افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی کومله شهرستان لنگرود در دهه فجر امسال، سرانه درمان استان افزایش می یابد و باید به منظور بهبود زمینه دسترسی عمومی به خدمات درمانی ارزان قیمت در دیگر نقاط استان نیز بسترهای لازم فراهم شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی استان باید با هم افزایی، نسبت به تسهیل گری در امر بهداشت و درمان همت کنند و با افزایش پزشک در بیمارستان ها و مراکز درمانی، تجهیز امکانات و آموزش نیروی انسانی، زمینه ارتقاء سطح کیفی خدمات این بخش را فراهم آورند.

دکتر عباسی تاسیس مراکز درمانی در نقاط مختلف استان را راهکاری مناسب برای دسترسی عموم مردم به نیازمندی های این بخش و جلوگیری از مراجعه به مرکز استان خواند و گفت: باید در این بخش برنامه ریزی اصولی و منصفانه صورت گیرد.

وی همچنین به بازدید خود از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشاره و بیان کرد: در بازدید سرزده امروز با شماری از مراجعان گفت و گو صورت گرفت و نحوه ارائه خدمات به آنان بررسی شد .

استاندار گیلان به طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده ها در بخش های اداری اشاره و تاکید کرد: باید با استفاده از ابزارهای موجود و انسجام سازمانی، نسبت به حل مشکلات مردم در چارچوب قانون اقدام کرد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های خدمات رسان موظفند بصورت شبانه روزی برای رفاه حال مردم و آبادی ایران اسلامی و گیلان سرفراز تلاش کنند.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *