اخبار داغ

آغاز فروش خرمای استعمران در استان خوزستان

مدیر تعاون روستایی خوزستان ضمن اشاره به آغاز فروش خرمای استعمران خریداری شده از نخلداران خوزستانی اظهار کرد: روند فروش خرمای استعمران در استان خوزستان از ۱۲ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا تخلیه کامل انبارها در شهرستانهای خرماخیز استان ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1400
137 بازدید
کد مطلب : 141874

مدیر تعاون روستایی خوزستان ضمن اشاره به آغاز فروش خرمای استعمران خریداری شده از نخلداران خوزستانی اظهار کرد: روند فروش خرمای استعمران در استان خوزستان از ۱۲ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا تخلیه کامل انبارها در شهرستانهای خرماخیز استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، محمدامین معین راد مدیر تعاون روستایی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: روند فروش خرمای استعمران در استان خوزستان از سردخانه ۵ مهر شهرستان آبادان از ۱۲ بهمن سال جاری تا تخلیه کامل انبارها در شهرستانهای خرماخیز استان توسط شرکت درنا ماکیان ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: فروش خرمای استعمران خریداری شده از نخلداران خوزستانی با مجوز صادر شده از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و قرارداد منعقده با شرکت درناماکیان اجرایی می‌شود.

معین راد همچنین با بیان این مطلب که عملیات حمل و بارگیری خرمای استعمران خریداری شده سال ۱۴۰۰ از نخلداران خوزستانی از سردخانه ۵ مهر در شهرستان آبادان آغاز گردیده است تصریح کرد: مطابق قرارداد, این عملیات تا زمان تخلیه انبارها در شهرهای خرماخیز استان خوزستان ادامه خواهد داشت و تخلیه کلیه انبارها مطابق لیست تایید شده انجام خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است، فروش خرمای استعمران در استان به همت مدیریت تعاون روستایی خوزستان و همکاری حوزه بازرگانی این مدیریت اجرایی می‌شود.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۴۰۰۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *