اخبار داغ

اهمیت حذف بروکراسی اداری در مسیر خدمات رسانی به ایثارگران

سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم حذف بروکراسی اداری و به کارگیری مدیریت جهادی در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد. به گزارش ایسنا، مجید عابدی در نشست با اعضای شورای معاونین بنیاد خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1399
82 بازدید
کد مطلب : 11052

سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم حذف بروکراسی اداری و به کارگیری مدیریت جهادی در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مجید عابدی در نشست با اعضای شورای معاونین بنیاد خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کار جهادی و حذف بروکراسی مورد توجه قرار گرفته است افزود: به عنوان مثال کاری که انجام آن با یک تلفن میسر می شود نباید در پروسه پرپیچ و خم اداری و نامه نگاری های طولانی قرار گیرد. به جز در مواردی که وجود سند الزامی است می‌توان این روال را برای کار ایثارگران عزیز تسهیل کرد.
سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مقام معظم رهبری همواره نسبت به انجام شدن کارهای مربوط به ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان تأکید دارند و مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با تکیه بر سه اصل «قدرت و قوت»، «دقت» و «سرعت در انجام کار» تلاش می کند تا به خوبی در این مسیر حرکت کند.
 وی با تأکید بر اهمیت کادرسازی و جانشین پروری گفت: شناسایی، پرورش و حمایت از نیروهای متعهد، پرتلاش و خبره برای جایگزینی مدیران، معاونان و کارشناسان از اهمیت ویژه‌ای در بنیاد شهید و امور ایثارگران برخوردار است.  در مسیر این کادرسازی باید بکوشیم تا به گونه‌ای عمل شود که رشد و تعالی سازمانی و رضایت ایثارگران را به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات این اداره کل ارائه داد و اعضای شورای معاونین این استان نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *