اخبار داغ

سید خلف موسوی:۲۷ اردیبهشت فرصتی برای تأکید بر نقش کلیدی این حوزه در سازمان‌ها و جامعه است

روز ارتباطات و روابط عمومی که در ۲۷ اردیبهشت گرامی داشته می‌شود، فرصتی برای تأکید بر نقش کلیدی این حوزه در سازمان‌ها و جامعه است. این روز به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان شناخته می‌شود و نقش حیاتی در تبادل اطلاعات، حفظ تصویر عمومی و مدیریت تعاملات اجتماعی ایفا می‌کند.   در دنیای […]

اشتراک گذاری
26 اردیبهشت 1404
101 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
منبع : پایگاه خبری و تحلیلی پتروشهر
کد مطلب : 160025

روز ارتباطات و روابط عمومی که در ۲۷ اردیبهشت گرامی داشته می‌شود، فرصتی برای تأکید بر نقش کلیدی این حوزه در سازمان‌ها و جامعه است. این روز به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان شناخته می‌شود و نقش حیاتی در تبادل اطلاعات، حفظ تصویر عمومی و مدیریت تعاملات اجتماعی ایفا می‌کند.

 

در دنیای امروز که ارتباطات به سرعت در حال تحول است، روابط عمومی‌ها نه تنها مسئول اطلاع‌رسانی و مدیریت افکار عمومی هستند، بلکه در فرهنگ‌سازی، جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نیز نقش مهمی دارند

 

همچنین، یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های روابط عمومی‌ها امیدآفرینی در جامعه است. وی نقش روابط عمومی را به عنوان مغز متفکر و پل ارتباطی نظام اجرایی با مردم توصیف کرده و بر اهمیت ایجاد تعاملات مثبت و افزایش اعتماد عمومی تاکید کرده است

 

این روز فرصتی است تا فعالان حوزه روابط عمومی به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو پرداخته و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی، نقش خود را در پیشبرد اهداف سازمانی و اجتماعی تقویت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *