اخبار داغ

انتشار کتاب « مباحث طلایی مدیریت در حسابداری»

به گزارش تجهیزنیوز، کتاب مباحث طلایی مدیریت در حسابداری اثری از دکتر اسماعیل شاه نظری و دکتر ریحانه مصلی نژاد است که توسط انتشارات موجک منتشر شد. دکتر اسماعیل شاه نظری درخصوص این اثر می گوید: کتاب حاضر در چهارده فصل تنظیم شده و مطالعه آن برای کسانی که باید کل یا بخش هایی از […]

اشتراک گذاری
31 شهریور 1403
17 بازدید
کد مطلب : 159291

به گزارش تجهیزنیوز، کتاب مباحث طلایی مدیریت در حسابداری اثری از دکتر اسماعیل شاه نظری و دکتر ریحانه مصلی نژاد است که توسط انتشارات موجک منتشر شد.

دکتر اسماعیل شاه نظری درخصوص این اثر می گوید: کتاب حاضر در چهارده فصل تنظیم شده و مطالعه آن برای کسانی که باید کل یا بخش هایی از یک سازمان را مدیریت کنند یا حتی افراد مشتاق به کار در حوزه مالی مطمئناً راهنمای خوبی است، زیرا دانستن اینکه چگونه و چه زمانی می توان از ابزار حسابداری مدیریت استفاده کرد تا در انجام هر چه بهتر کار و وظایف مدیریتی موفق تر بود می تواند کمک شایانی باشد.

همچنین این کتاب می‌تواند در سطوح مختلف رشته‌ی حسابداری اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و نیز رشته‌های حسابداری، حسابرسی، حسابداری مدیریت، مدیریت بازرگانی،صنعتی،دولتی،بیمه،اجرایی، اقتصاد، مهندسی صنایع و سایر رشته‌های مرتبط مورد استفاده قرارگیرد.

دکتر ریحانه مصلی نژاد نیز بیان کرد که سعی کردیم در ارائه‌ی مطالب کتاب از نثری ساده، روان و شفاف بهره گیریم. به همین روی، با کتابی فشرده اما باکیفیت روبه‌رو هستیم که هرآنچه نیاز است در این زمینه بدانید، به شما آموزش می‌دهد. این اثر که به شیوه ای دانشگاهی و آموزشی به نگارش درآمده، برای تدریس در دانشگاه‌ها مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *