اخبار داغ

توسعه و رسیدگی به فضای سبز پارک زیتون کارمندی با اجرای چمن رول طبیعی توسط منطقه ۳

حوزه فضای سبز شهرداری منطقه ۳ به منظور توسعه و رسیدگی به فضای سبز پارک زیتون کارمندی کار کاشت بخش وسیعی از از ورودی پارک زیتون کارمندی را با استفاده از چمن رول طبیعی به انجام رساند. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ، میثم علی نژاد مدیر منطقه در همین خصوص گفت : […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1403
100 بازدید
کد مطلب : 159142
حوزه فضای سبز شهرداری منطقه ۳ به منظور توسعه و رسیدگی به فضای سبز پارک زیتون کارمندی کار کاشت بخش وسیعی از از ورودی پارک زیتون کارمندی را با استفاده از چمن رول طبیعی به انجام رساند.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ، میثم علی نژاد مدیر منطقه در همین خصوص گفت : یکی از شیوه های توسعه فضای سبز پارک ها و بهبود کیفیت رسیدگی در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از چمن رول طبیعی است که علاوه بر ایجاد چهره زیبا و با طراوت به سطوح فضای سبز ، نگهداری آسان تر و صرف هزینه کمتری را شامل می شود.
وی در همین خصوص افزود : چمن رول های طبیعی سازگاری بهتری با محیط زیست اطراف دارند و در مدت زمان کوتاهتری نسبت به بذر چمن سطح فضای سبز را زیر پوشش می برد.
مدیر منطقه ۳ گفت : به همین منظور و با هدف رسیدگی ، اجرا وتکمیل هرچه سریعتر پروژه های در دست اقدام ، این منطقه از شهرداری به همت نیروهای حوزه فضای سبز کار پوشش بخش وسیعی از ورودی ضلع شرقی پارک زیتون کارمندی که محل جانمایی دو المان جدید نوری می باشد و در دست اقدامات عمرانی بوده است را با استفاده از این شیوه به انجام رساند.
لازم به ذکر است پیش تر این منطقه کار توسعه فضای سبز و محوطه سازی پروژه آخرین محور از تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف را نیز با استفاده از همین شیوه و چمن رولی های طبیعی در کوتاهترین زمان ممکن به انجام رساند و در معرض دید شهروندان قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *