اخبار داغ

تقدیر و تشکر از کارکنان حراست سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز

مدیر عامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز در حاشیه تقدیر از کارکنان حراست سازمان: در واقع حراست قلب تشکیلات یک سازمان است و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن سازمان را در برابر انواع و اقسام انحراف‌های موجود بر عهده دارد. به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز، به […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1403
149 بازدید
کد مطلب : 159150

مدیر عامل سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز در حاشیه تقدیر از کارکنان حراست سازمان: در واقع حراست قلب تشکیلات یک سازمان است و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن سازمان را در برابر انواع و اقسام انحراف‌های موجود بر عهده دارد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز، به مناسبت گرامیداشت هفته حراست مراسم تقدیر و تشکر از کارکنان حراست سازمان بهسازی ونوسازی با حضور سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان و کارکنان در محل سالن جلسات سازمان بهسازی ونوسازی شهرداری اهواز برگزار شد.
در این مراسم ابتدا سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان ضمن گرامیداشت هفته حراست گفت: حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت می باشد.
وی افزود: در واقع حراست قلب تشکیلات یک سازمان است و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن سازمان را در برابر انواع و اقسام انحراف‌های موجود بر عهده دارد.
گفتنی است در پایان با اهدای هدایایی ‌از کارکنان سازمان بهسازی ونوسازی تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *