اخبار داغ

تیم دارت نیشکر راهی لیگ کارگری کشور شد

شرکت سدادفام نیشکر به‌عنوان نماینده استان خوزستان، تیمی را برای شرکت در سومین دوره لیگ دارت کارگری کشور اعزام کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این شرکت که در ورزش کارگری سابقه‌ای درخشان دارد و توانسته به مقام‌های مختلفی در سطح استان و کشور دست یابد، با اعزام تیمی قدرتمند به این […]

اشتراک گذاری
13 مرداد 1403
63 بازدید
کد مطلب : 159033

شرکت سدادفام نیشکر به‌عنوان نماینده استان خوزستان، تیمی را برای شرکت در سومین دوره لیگ دارت کارگری کشور اعزام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این شرکت که در ورزش کارگری سابقه‌ای درخشان دارد و توانسته به مقام‌های مختلفی در سطح استان و کشور دست یابد، با اعزام تیمی قدرتمند به این رقابت‌ها، امیدوار است بتواند بار دیگر افتخاری برای خوزستان به ارمغان آورد.

در همین زمینه، مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر در گفتگویی با تأکید بر اهمیت حمایت از ورزش کارگری، از اعزام تیمی متشکل از مسعود منصورزاده، ابراهیم قنبری، حکیم صالحی و محمدرضا قنبری با سرپرستی جمال فتاحی به این رقابت‌ها خبر داده است.

سومین دوره لیگ دارت کارگری کشور از ۱۱ تا ۱۳ مردادماه در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار خواهد شد.

به گفته مهندس علی مدحجاوی، این شرکت با برگزاری جشنواره‌های ورزشی متنوع و حمایت از تیم‌های ورزشی، به دنبال ارتقای روحیه و نشاط کارکنان و خانواده بزرگ نیشکر است.

در تیرماه امسال نیز سیزدهمین جشنواره فرزندان دختر و پسر، همسران و کارکنان زن شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در هشت رشته ورزشی برگزار شد که با مشارکت پرشور خانواده‌های نیشکری همراه بود.

برگزاری چنین جشنواره‌هایی و همچنین اعزام تیم دارت سدادفام نیشکر به لیگ کارگری کشور، نشان از اهمیت ورزش کارگری در این شرکت دارد. این رویکرد همچنین می‌تواند تأثیر مثبتی بر بهره‌وری و رضایت شغلی کارکنان داشته باشد.

سدادفام نیشکر از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که نقش مهمی در رونق ورزش کارگری و همچنین گردشگری خوزستان دارد. این شرکت در کنار هتل مجهّز چهارستاره نیشکر، یک مجموعه کامل رفاهی و ورزشی ایجاد کرده و با حمایت از ورزش کارگری توانسته در رشته‌های مختلف صاحب‌نام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *