اخبار داغ

نیشکری‌ها برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور به صحنه آمدند؛ دکتر ناصری: انتخاب آگاهانه و حداکثری مردم، کلید توسعه همه‌جانبه کشور است/ تمرکز بر اشتغال و رونق اقتصادی، اولویت اصلی رئیس‌جمهور منتخب

خانواده بزرگ توسعه نیشکر هم‌زمان با آغاز فرایند رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور در شعب اخذ رأی‌ در سراسر خوزستان، برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور و رقم زدن حماسه‌ای دیگر، به صحنه آمدند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مرحله دوم رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان خوزستان هم‌زمان با […]

اشتراک گذاری
15 تیر 1403
180 بازدید
کد مطلب : 158719

خانواده بزرگ توسعه نیشکر هم‌زمان با آغاز فرایند رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور در شعب اخذ رأی‌ در سراسر خوزستان، برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور و رقم زدن حماسه‌ای دیگر، به صحنه آمدند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مرحله دوم رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان خوزستان هم‌زمان با سراسر کشور صبح روز ۱۵ تیرماه آغاز شد.

دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در اولین ساعات آغاز دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور در مسجد ولایت نیشکر، رأی‌ خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رای خود در گفتگویی با خبرنگار روابط‌عمومی، از همه آحاد مردم، به‌ویژه خانواده بزرگ نیشکر دعوت کرد با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی‌ همچون گذشته نشان دهند که برای ساختن آینده ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

مدیرعامل توسعه نیشکر با بیان اینکه انتخابات پرشور، ضامن اقتدار و امنیت ملی کشور است، به نقش محوری رئیس‌جمهور در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با انتخاب فرد اصلح از طریق مشارکت حداکثری، شاهد توسعه در تمامی عرصه‌ها باشیم و به‌ویژه مسئله اقتصاد و اشتغال جوانان که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، سروسامان یابد.

انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم راه یافتند. دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *